Forsamlingsbønna vår

Me takkar deg, Gud, for alle gode gåver. Takk for nåden du har gitt oss i Jesus Kristus, takk for det heilage, levande ordet ditt, takk for den kristne fellesskapen og for fred og fridom.

Me ber for forsamlinga vår. Bevar oss i trua på deg, og hjelp oss til å halda fast på ordet ditt. Gi oss frimod og styrke til å tene deg i kvardagen, og lei oss til søkande menneske. La kjærleiken din prega liva våre, og la einskapen me har i deg bli synleg. Gi oss givarglede og tålmod i bønnetenesta.

Me ber for born og unge og for barne- og ungdomsarbeidet vårt. Du ser søndagsskulen, KreAktiv, Tweens, ungdomsarbeidet og konfirmantane. La dei unge få sjå kven du er, og lei dei på himmelvegen. Styrk familiane, og la heimane vere trygge vegvisarar.

Me ber for Ølensvåg og bygdene omkring. Vekk oss opp, og skap nytt liv og tru mellom oss. Du ser landet og folket vårt. Gi styresmaktene våre visdom og råd, så dei kan styra etter din gode vilje. Me ber spesielt om vern for det ufødde barnet i mors liv og for menneskeverd heilt til livet tar slutt.

Me ber for misjonsarbeidet her heime og i utlandet. Styrk forkynnarar og misjonærar. Kall og utrust nye arbeidarar til teneste i riket ditt. La ordet ditt få framgang ved Den Heilage Ande.

Me ber for alle einsame og sjuke og alle som lir og har det vondt. Me ber for kristne sysken som blir forfølgde for Jesu namns skuld. Me ber for israelsfolket og situasjonen i Midtausten. Skap fred, velsign dei og la folka få sjå Jesus Kristus som sin Messias.

(Me ber spesielt for … eventuelle aktuelle bønneemne.)

Høyr bøna vår, Gud. La namnet ditt bli æra i alt. Amen.

Digitale samlingar i påska (og etterpå)

Hugs å feira påska med innhald! Det kan du gjera heime i stova. Nedanfor finn du lenker til kanalar med god, kristen forkynning.

Barn og unge:

Opninghelg og 70 innmeldingar

I månadskiftet august-september var det opningshelg på Vågen bedehus. Generalsekretæren i ImF, Erik Furnes, var med som talar heile helga. Han snakka om kristent fellesskap og forsamling. Denne helga var óg starten for Vågen bedehusforsamling.

Erik Furnes. Foto: ImF Media

På laurdagen var det m.a. ei temasamling om nystarta forsamling. Leiar i interimstyret, Torleiv Åreskjold, informerte om planar og arbeid i styret, og me fekk snakka saman om vegen vidare. Erik Furnes gav gode råd på vegen. Me vil prøva å få på plass tenestegrupper som kan ha ansvar for ulike oppgåver i forsamlinga, og då håpar me at flest mogleg vil vera med. Det er bruk for alle, og ein treng ikkje binda seg for lang tid.

70 store og små er innmelde som medlemmar i Vågen bedehusforsamling til nå, og mange av desse har ført opp oppgåver dei kan bli spurt om å vera med i. Dette ser styret på som ein svært god start.

-Det kjennest godt å vera i gang! Me håpar og trur at fellesskapet på bedehuset vil få eit løft gjennom den nye forsamlinga, seier leiar Torleiv Åreskjold.

Her er ei lenke til bibeltimepresentasjonane frå opningshelga:

Nystifta forsamling på Vågen bedehus

1. mai blei «Vågen bedehusforsamling» stifta på Vågen bedehus i Ølensvåg. Forsamlinga er tilslutta Indremisjonsforbundet (ImF) og Norsk Luthersk Misjonssamband (NLM), og blir formelt ein av brukarane av bedehuset.

Etablering av «forsamling» i Ølensvåg er eigentleg historisk, sjølv om mykje vil halde fram som før. Den største endringa i praksis vil truleg bli ein meir fast og heilskapleg møtestruktur på bedehuset, og at bedehusstyret kan konsentrere seg meir om å drifte sjølve bygget (og å planlegge nytt bygg). «Vågen bedehusforsamling» vil nå stå for planlegging og koordinering av møte og samlingar. Ulike organisasjonar og lag vil kunne bruke bedehuset som før.

Ny organisering

Mange har hatt eit ynskje om ny organisering av arbeidet på Vågen bedehus. Nokre av dei kristne organisasjonane har i seinare tid redusert antalet møte, og bedehusstyret har fått meir og meir ansvar for møteplanlegging, i tillegg til å drifta sjølve bygget. Årsmøtet for bedehuset vedtok i januar å endre dette, og det har vore ein prosess i over eit år der ulike modellar og vedtekter har vore vurdert, før det blei innkalt til stiftingsmøte der eit interimstyre blei valt av 28 frammøtte stiftarar.

Faste søndagsmøte

Forsamlinga ynskjer blant anna å leggje opp til faste søndagsmøte kl. 11 annan kvar søndag den veka det ikkje er søndagsskule. Vågen søndagsskule har stor oppslutning, og er viktig å satse på. Det er eit forholdsvis stort arbeid på Vågen bedehus, med samlingar og lag for alle aldersgrupper, alt på frivillig basis. På møte søndag føremiddag er det ofte over 50 personar til stades. Familiar kjem gjerne samla, så det blir god spreiing i alder. Det har vore både dåp, nattverd og konfirmasjon på bedehuset i fleire år, men då mest i regi av NLM ved Ølen misjonslag. Nå vil dette misjonslaget gå inn i Vågen bedehusforsamling og bli ein del av forsamlingsarbeidet.

Ønskje om å vidareutvikle

Bakgrunnen for stiftinga av Vågen bedehusforsamling er eit ønskje om å vidareutvikle forsamlinga som eit ope og inkluderande fellesskap for flest mogleg. Bedehuset har i over 100 år hatt stor betydning for bygda, og forsamlinga ønskjer at generasjonane i framtida óg skal ha tilbod om eit godt kristent fellesskap der folk føler seg heime. Vi ønskjer at menneske skal kome til tru og bli styrka til  teneste og at forsamlinga kan vere til velsigning for bygda og området elles.

Medlemskap

Medlemskap i Vågen bedehusforsamling kan teiknast av alle som vedkjenner seg til den kristne trua og som vil vere med og fremje formålet til forsamlinga, heilt uavhengig av kva trussamfunn ein tilhøyrer. Om ein er medlem av Den norske Kyrkja, Frikyrkja eller t.d. ImF/NLM Trossamfunn har ikkje noko å seie.

Interimstyret består av Torleiv Åreskjold (leiar), Håvard Brekkå (nestleiar), Gurine Fosse (referent) , Gunn Karin Sunnhordvik, Andreas Fosse og Gunnstein Koch (1. vararepr. og økonomiansvarlig).

03.06.2019

Interimstyret i Vågen bedehusforsamling